FYFAN! ;'(

vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag är helt mållös..
bilolycka på E22 och gissa vilka som fick åka in till sjukhuset
och var med i denna olycka? andreas rohde och jesper grönblad.
mina små kompisar, varför just dom? ..somsagt är jag mållös.
vill bara säga att, hoppas ni klarar er, ni är starka! operationerna
kommer säkert gå jätte bra. tänk absolut inte på det sämsta nu..
det är inte värt det. det får ta den tiden det tar för er att bli friska
osv igen.. bara allt blir bra! andreas, den jag känner mest, du klarar
detta vännen. du är stark. kommer stötta dig genom detta och det
vet du! tänker på både på dig och på jesper hela tiden!
så himla otur att detta hände på din födelsedag..
jag vet, jag ska inte tänka så här.. men om du inte klarar dig.
asso, jag svär, om du inte klarar dig, jag vet inte vad jag gör?
jag sitter och gråter, usch & fy på detta säger jag bara!


klicka HÄR för att veta ungefär exakt vad som hände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0