Hej sötnosar!

orkar egentligen inte blogga, känner mig lite trött och allmänt lat.. *suck*
men jag kan väl göra ett inlägg om dagen för eran skull.
skolan idag har gått sådär snabbt. rättså kort dag, slutade vid två idag.
var ingen vanlig idrott idag, för dom river omklädningsrummen för skolan
ska ju byggas om. så det ser ut som en, a.. jag vet inte vad man kan kalla det.
en rörig arbets plats kanske? hm.. ngt åt det håller iaf. tillbaka till skolan..
somsagt var det ingen vanlig idrott, vi fick gå en lång promenad istället.
drygt men bättre än vanlig idrott, för idrott är absolut inget för mig!
vid sånna tillfällen sitter jag hällre vid datan. senare idag sticker jag
och mamma in till k-krona. gå runt i lite affärer och så. roligt.
sen kanske sticka in till elgiganten ska ju kolla på en data och lite sånt.
men nu sticker jag och kollar på tv, för jag orkar inte göra ngt annat.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0