Hejsan bloggen!

kom nyss hem från skolan, fast vi slutade egentligen klockan tolv.
vi skulle egentligen ha orgentering idag, men det öser ju ner regn
ute så det blev inställt. istället så kollade vi på film - lejontämjaren.
den är riktigt bra, har sett den flera gånger.. efter filmen, vid tjugo
över elva gick vi och åt, äcklig lasagne. och efter vi hade ätit fick
vi gå hem. soft! jag stack hem vid typ halv tolv..
vet ni? jag har känt mig varm hela dagen, så jag ska gå och ta febern
efter jag har bloggat.. och förresten, just nu är adde på väg hem från
sjukhuset. så skönt att veta att han mår bra! men nu ska jag äta något,
för jag åt knappt något i skolan och jag är jätte hungrig! vi hörs när vi hörs!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0