Hemma från Älmhult/Grease musikalen!

tjena, hallå, hej!

kom nyss hem från grease musikalen som var i älmhult.
mycket bra musikal! och jag är så stolt som hälsade på
hon som spelade ''sandy'' och imorgon ska mamma fixa
autografer till mig och moa från lite folk som var med där.
förlåt att jag inte gjorde ett inlägg innan vi åkte, men min dator
var nerpackad. den är hos pappa.. får den antagligen imorgon,
om jag har tur. hoppas det, för jag vill kunna göra massor med
roliga inlägg till er läsare. sitter just nu vid en gammal och seg
dator som har stått och skräpat på övervåningen rätt länge och jag
måste få säga att den suger! men nu ska jag kolla på new moon och
smaska på massa godsaker efter en lång och rolig kväll med moa!
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: sara'

fin blogg ! btw; är du andrés syrra ?

2010-05-08 @ 07:55:06
URL: http://heyymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0