Hemma igen

kom nyss hem från k-krona, köpte faktiskt lacoste skor och en adidas tröja.
bara dom två sakerna blev 1198kr tror jag det var. minns inte riktigt.
stort tack till mami som betalade, hehe. känner mig lite smått bortskämd.
bilder på det jag köpte kommer längst ner på inlägget.
blev dock inte bara att shoppa utan att käka på donken också, jag tycker att
man måste göra det när man är i k-krona. älskar donken!
jag åt nuggets och sen daim glass, känner mig lite som en tjockis. haha..
datan som var på lagning hämtade vi när vi var i k-krona. så nu slipper bror
ta min data hela tiden. haha, skönt att slippa hans tjat!
men nu kommer bilderna:

                                         lacoste skor - 499:-               adidas tröja - 699:-
                                             


Kommentarer
Postat av: cammie

-kikar in-

2010-05-11 @ 20:05:57
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0