@ LAN

hello sunshines!
sitter just nu @ lanet hos martin och lyssnar på musik.
men spotify laggar as mkt.. så låtarna blir som dom blir.
igår var det toppen, jag kan nt säga annat än att jag äger
ut alla @ lanet på cs! haha, my big ego :D
igår gick vi typ och la oss vid fyra och vaknade klockan sex,
ouff.. snacka om att man var trött. men man kunde ändå
inte somna om. hoppas på att vi ska äta ngt snart, för att jag
är jätte hungrig och har jätte ont i magen. annars är det chill..
och jag vet att ni blogg läsare är nyfikna på vilka som är på lanet,
och ni ska få reda på det.. jag, martin, simon, coffe, didrik och johan.
men nu ska jag lira lite cs eller trackmania.
pussen ♥

Kommentarer
Postat av: River♥

haha :>

2010-05-01 @ 09:36:54
Postat av: River♥

Skulle vilja vara me om jag fick & om de nt va så lång bort o:

2010-05-01 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0