lANet fortsätter..

hej bloggen!

jag och johan satt uppe hela natten som vi förväntade oss. duktigt!
de andra folket vaknade nog när klockan var sju eller åtta, tidigt,
men så fick det bli. moa vaknade dock inte då och hon är inte vaken
ännu. hon ligger ner bäddad i soffan och myser med täcket runt sig.
ser otroligt mysigt ut faktiskt och hon är så gullig när hon sover! aw..
efter folket har stuckit från lanet som är hos mig, så ska jag nog kolla
film och mysa lite. klassresa till bodaborg på söndag, vet inte om jag
ska med för vi ska dit så otroooligt tidigt! hatar att stiga upp tidigt.
så jag får se hur det blir med det. men ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs!
pussen ♥


Kommentarer
Postat av: ellen

Sugen på en ny gratis, bloggdesign? Kolla in min blogg för mer info! :)

kram

2010-05-14 @ 14:02:20
URL: http://designeswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0