Om igår..

hallå snyggingar!

har precis käkat pizza, mumsigt. även om jag åt det igår.
killarna stack hem vid fyra. har ju lovat att berätta om igår,
så jag får väl göra det.. först så var vi på pizzerian och käkade
pizza och hade ett litet mini matkrig med kebab. oj, så roligt vi hade det!
haha.. sen föreslog jag att vi kunde sova hos mig. så coffe och martin
skulle göra det. johan fick tyvärr inte, synd. sen stack vi hem till
coffe och hämtade lite saker han skulle ha, men han hämtade bara godis.
haha gotte gris. men somsagt när vi skulle hämta coffes ''saker'' träffade
man söta simon. trevligt! så vi stannade och pratade lite och senare
kom didde också. efter ett tag skulle vi sticka hem. det var mörkt ute.
då ringde martins mamma och sa att han också skulle hämta sina saker.
och jag och coffe var ju så himla snälla och följde med och hämtade sakerna.
men där martin bor finns inga gatulysen och han bor vid ett spökhus, läskigt!
och det var jätte mörkt ute. vi såg massa saker isyne och inbillade oss saker
och skrämde upp varandra som satan. så vi sprang alla tre, hand i hand genom
ängen för vi vågade inte gå förbi spökhuset. vi skrattade väldigt mycket men
var fortfarande otroligt rädda. riktigt kul faktiskt. ouf, ni skulle sätt våra byxor och
skor sen. helt jordiga osv.. men det gick bort jätte lätt. sen skulle vi ju tbx hem till
mig efter martin hade hämtat sina saker. och martins mamma var jätte snäll och
körde oss hem till mig. världens snällaste! kvällen var jätte mysig, kan inte säga
något annat. vi alla hade jätte roligt, hoppas jag! ..för jag hade iaf det.
jag somnade dock lite tidigt, men det blev som det blev. jag var jätte trött!
det var nog allt från igår. och förresten, imorse kom johan helt plötsligt.
haha.. trevligt värre! men nu vet ni vad som hände igår och lite så.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0