Regn, regn och mera regn.. *suck*

hello sunshines!

det jag skrev här över stämmer nog inte, för det ös regnar ute och är helt grått..
usch, så tråkigt väder! det var ju sol innan idag men den försvann för några timmar sedan.
jag vill ha solen tillbaka! men jag kan ju inte göra något åt vädret, så jag ska inte sitta här
och klaga på vädret. anyway, hur har eran dag varit idag? min har varit rättså bra,
det är ju fredag och fredagar är alltid bra! på idrotten idag hade vi kubb,
mitt lag förlorade en gång och andra gången hann vi inte spela klart. men vi var duktiga tyckte jag!
sista lektionen skulle vi ut och gå och efter det fick vi sluta, så jag stack hem vid kvart över tolv.
vi slutade egentligen tjugo över tolv, men fem minuter gör typ ingen skillnad.
när jag kom hem åt jag en glassbåt, mumsigt värre! och efter en stund stack jag och mamma in
till stan för att köpa kläder till skolavslutningen. men.. när jag kom in fanns inte min storlek i
den ''tunikan'' jag ville ha, den var slut. så på måndag ska jag och mamma åka in till karlskrona
och köpa den där, om den finns där alltså.. det vet jag ju inte ännu. det får vi se då!
sen ska jag köpa skor och lite så.. åh, jag älskar att shoppa! riktigt roligt, love it!
ikväll blir det att äta gott och fira mammas pojkvän - niklas på hans 45 års dag.
pussen ♥


bjuder på en busig bild, mjaaoow.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0