Rolig dag, ohyeah!

hejsan snyggingar!

inlägget som jag lovade att jag skulle göra när jag kom hem
från skolan blev inställt.. eller vad man ska säga.
moa, johan, oliver och abbe följde med mig hem så vi var ute
mest. vi är tuffa som var uppe vid spökhuset! senare kom
martin. vi hade jätte roligt! ..eller jag hade iaf det ;)
sen stack abbe hem och vi andra stack hem till mig och
lirade cs, trackmania och lite så.. då kom coffe, skojjsigt!
vid sex tiden stack dom flesta hem. johan glömde sin väska hos mig
och coffe glömde sin mössa. och lilla jag får väl vara så snäll
och lämna det till dom imorgon! sen när jag skulle äta, ouf..
jag spillde ut all mat på min laptop. jag är så himla smart.. eller inte.
men det fick jag bort rätt lätt. allting blev bra sen igen.
tänkte faktiskt plugga lite på engelska glosorna nu, som är tills imorgon.
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0