Sjuuuk! (n)

god morgon!

ouf.. ni ska bara veta hur mycket jag har sovit.
igår, efter folket stack hem vid två från lanet,
då gick jag och la mig i soffan och somnade direkt!
sen vaknade jag vid sex på kvällen för att äta middag och
efter middagen gick jag och la mig och sov igen.
sen sov jag tills klockan två på natten, då jag kände mig
både pigg och trött. konstig känsla, men jag kände mig så.
anyway.. sen somnade jag om igen och vaknade för en stund sen.
känner mig fortfarande lite smått trött, men nu ska jag vara vaken.
och om ni undrar varför jag sov så mycket, så var det för att jag
inte sov någonting när vi lanade. busigt! ;)
ska iaf snart äta frukost. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom
jag är SJUK! ..och jag hatar att vara sjuk! jag har ont i halsen, är täppt i min
lilla nos, ser blek ut och ni ska bara höra min röst. låter som om jag har
en stor elefant i halsen. haha, skämt åsido. men ni fattar vad jag menar.
woopi, nu ropade mamma att frukosten var klar, bloggar senare!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0