Torsdag

halli hallå fröken blå!

skoldagen idag har verkligen varit lång, men endå gått rättså snabbt tycker jag.
efter skolan stack jag och mamma in till stan och jag köpte lite idrotts kläder.
jag behöver nya, för mina gamla börjar bli för små och sen ska jag börja ut jogga..
ngn gång. nej, men seriöst.. jag har bestämmt mig för det sen en lång tid tillbaka
och ngn gång måste jag ju börja. så det får bli snart.. sen när jag kom hem från stan
var maten redan klar, mammas ''pojkvän'' - niklas, hade grillathamburgare och friterat pommes osv..
super duper gott! sen efter maten satte jag mig vid tv:n och kollade på karlsson på taket som
var på ngn tv 1000 kanal. haha, karlsson är bara fööör rolig! ;)
måste plugga matte ikväll också, ligger jätte mycket efter, är ju så duktig och jobbar inte på lektionerna.
hm.. bad girl! men matte är ju inte precis det roligaste jag vet. men jag tänkte faktiskt lira cs nu.
pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0