Bella & Tyra Show

kollade nyss på bella & tyra show, denna gången var kissie gäst.
och jag vet, ni förväntar er säkert att jag ska skriva att kissie betedde
sig illa och var allmänt kaxigt.. men vet ni vad? jag älskade hennes betende
och hennes attityd. hon sa exakt vad hon tyckte och tänkte och det
gillar jag. jag menar, det var ju två mot en, c'mon! bella och tyra behövde
nog lära sig en läxa. och jag håller sååå med kissie, det verkade ju till
och med som om tyra ville ha slagsmål. börjar faktiskt gilla kissie lite smått.
hon skiter i vad andra tycker och tänker och kör sitt eget race. go girl go!
klicka HÄR för att kolla på veckans bella & tyra show.


Kommentarer
Postat av: ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -

DENICE! Jag har träffat kissie! ärligt o.o

Hon & jag satt brevid varann på bussen i stpckholm! ;)

hon såg värre ut i verkligheten...



Puss gumman (L)

2010-05-18 @ 16:55:10
URL: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0