Hvudverk *suck*

hejsan hoppsan!

ouf, mitt huvud dunkar. huvudverk som satan. måste ta en huvudverks tablett.
gick och la mig vid tolv igår, somnade nästan direkt. sen vaknade jag vid tre
på natten och kunde verkligen inte somna, även om jag var dö trött.
så jag gick upp och satte mig vid datan. jag tror jag somnade direkt.
vaknade dock upp och märkte att jag sov på datan. kunde inte besegra min
trötthet.. haha, lyckat! då gick jag och la mig i sängen igen och somna,
vaknade vid elva tiden sen och steg upp, åt frukost och kollade på tv.
efter en stund somnade jag igen och vaknade alldeles nyss.. har sovit mycket
idag, kommer säkert inte kunna sova ikväll. men så får det bli..
förresten, igår kväll var jag lite med martin och johan. roligt, men dom skulle hem
efter typ en timme eller så.. sen lirade jag cs hela kvällen, hur roligt som helst!
hoppas ni hade en toppen kväll igår, det var ju faktiskt lördag!
pussen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0