Litet inlägg om dagen..

hej mina kära läsare!

ni ska bara veta hur trött jag är. ouf.. jag gäspar ihjäl mig. haha!
innan idag var jag, mamma och niklas på marinmusem, riktigt
intressant och roligt faktiskt. man fick gå i en båt där det var
hytter och saker kvar där inne från andra världskriget. jätte roligt
var det att gå där inne, sen fick man vara där inne i själva museet och
kolla på massor med intressanta saker. efter det gick vi och åt på mcdonalds,
jag älskar mcdonalds! jag åt nuggets och drack milkshake, super gott!
sen köpte jag en glass efter det, känner mig som en riktig tjockis, haha!
solen steker iaf och det är riktigt härligt! tror jag ska ut i solen efter
jag har dushat, som jag ska göra nu. bloggar mera senare!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0